Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Partido 731628030

Amistoso (Int.) 731628030 Información oficial sobre el partido 731628030 en Hattrick

25.05.2024 14:00:00

Los Dragones del Bierzo Alineación oficial del equipo 'Los Dragones del Bierzo' en el partido 0 - 5 M@trix_Evolution Alineación oficial del equipo 'M@trix_Evolution' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Brillante (11))
Los Dragones del Bierzo Alineación oficial del equipo 'Los Dragones del Bierzo' en el partido 0 - 8 M@trix_Evolution Alineación oficial del equipo 'M@trix_Evolution' en el partido
Tiene un resultado normal 0.32Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 7.83Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene bastante mala suerte
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
0,2 % 0,0 % 99,8 %
 
EJEÓMETRO:
El partido tiene un marcador algo improbable (3)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Equipo L/VLocal / Visitante Táctica
(nivel)Táctica utilizada:

Normal: Normal
Presionar: Presionar
Contraataques: Contraataques
Atacar por el centro: Atacar por el centro
Atacar por bandas: Atacar por bandas
Jugar creativamente: Jugar creativamente
Tiros lejanos: Tiros lejanos
Sin datos: Sin datos
ÍndicesÍndices HatStat y PStat. Medio DefensaMedia ponderada de las calificaciones de defensa:
30% laterales y 40% central.
AtaqueMedia ponderada de las calificaciones de ataque:
30% laterales y 40% central.
GLGoles equipo local. GVGoles equipo visitante.
HatStatÍndice HatStat:
3 * medio + defensa (D,C,I) + ataque (D,C,I).
PStatÍndice PStat:
46%(medio) + 22%(defensa) + 32%(ataque).
DCalificación Defensa Derecha. CCalificación Defensa Central. ICalificación Defensa Izquierda. DCalificación Ataque Derecho. CCalificación Ataque Central. ICalificación Ataque Izquierdo.
Los Dragones del Bierzo L Normal 202 22.922.9: aceptable (alto) 2323: aceptable (alto) 24.424.4: aceptable (muy alto) 21.621.6: aceptable (bajo) 0 5
1919: insuficiente (alto) 3434: formidable (bajo) 1717: insuficiente (muy bajo) 1717: insuficiente (muy bajo) 2727: bueno (alto) 1919: insuficiente (alto)
M@trix_Evolution V Normal 359 38.238.2: destacado (bajo) 3232: excelente (muy alto) 48.548.5: clase mundial (muy bajo) 40.040.0: destacado (muy alto) 0 5
4848: magnífico (muy alto) 5353: sobrenatural (muy bajo) 4343: brillante (alto) 3131: excelente (alto) 4343: brillante (alto) 4545: magnífico (muy bajo)
 
Diferencia "local - visitante" (*) -157 -15.3 -9 -24.1 -18.4 -5
-29 -19 -26 -14 -16 -26

(*)En verde, gana local. En rojo, gana visitante. En azul, empate.

Diferencias cruzadas

Los Dragones del Bierzo

Tarjetas Tarjetas

  • 511 Minuto 67 (Tarjeta amarilla (Honestidad)): Alejandro Castelltort de DRABI va patir un "sobtat desmai" quan s'apropava a l'àrea rival. L'àrbitre, però, li mostrà la targeta groga interpretant que el jugador hi havia posat més pa que formatge.
  • 512 Minuto 77 (2ª Tarjeta amarilla (Agresividad)): Després d'un seguit de faltes, l'àrbitre es va veure obligat a expulsar Alejandro Castelltort de DRABI per doble groga al minut 77.

M@trix_Evolution

Goles Goles

  • 171 Minuto 20 (Gol por el centro): M@trix_Evolution agafava avantatge al minut 20 de joc en marcar el 0 - 1 després d'una sèrie de bones triangulacions, que va rematar Vincent Hascoët amb mestria.
  • 118 Minuto 28 (Gol evento especial córner peinado): M@trix_Evolution va aconseguir el 0 - 2 gràcies a una jugada assajada de córner en què Juchin Houlun, després de rebre una passada en curt, va centrar cap a en Thorsten Heiser que, gairebé sol, va enviar la pilota entre els tres pals.
  • 181 Minuto 58 (Gol por el centro): Un seguit de passades al primer toc davant de l'àrea rival va donar a en Marcelo Mondini de M@trix_Evolution l'oportunitat d'incrementar l'avantatge al marcador, i el jugador no va desaprofitar l'ocasió. El marcador mostrava un 0 - 3 al minut 58 de partit.
  • 180 Minuto 70 (Gol de falta): Mikko Karhuvaara va incrementar l'avantatge a 0 - 4 per a M@trix_Evolution gràcies a un preciós llançament de falta directa que va fer inútil l'estirada del porter rival.
  • 180 Minuto 89 (Gol de falta): Passaven 89 minuts quan en Mikko Karhuvaara va convertir en gol una falta des de 30 metres que va significar el 0 - 5.

Ocasiones Ocasiones

  • 215 Minuto 7 (Ocasión evento especial delantero/extremo rápido): Només el mal estat del terreny de joc va poder aturar a en Hristo Tzvetkov que havia marxat de tothom gràcies a la seva velocitat de desplaçament. La pilota li va botar malament i va fer una mala passada.
  • 282 Minuto 37 (Ocasión por la izquierda): Marcelo Mondini va tenir l'oportunitat d'augmentar la diferència al marcador al minut 37, després d'una escapada per l'esquerra, però el pal va evitar el gol.
  • 216 Minuto 60 (Ocasión evento especial rápido + pase): Després del minut 60 en Hristo Tzvetkov ja no es va atrevir a tornar a cridar perquè li passessin la pilota: una jugada individual molt ràpida d'en Florin Măianu el va deixar sol, però la va espifiar d'una manera vergonyosa.
  • 285 Minuto 63 (Ocasión de tiro libre indirecto): Els jugadors del M@trix_Evolution van tocar en curt un tir lliure indirecte xiulat a conseqüència d'una cessió al porter. L'encarregat de xutar a porteria, en Boladji Maiga, es pensava que l'havia de deixar passar entre les cames perquè un altre xutés, però no hi havia ningú darrere seu. L'entrenador el va esbroncar per no saber-se l'estratègia, i ell es va defensar dient que el dia que ho van assajar estava al gimnàs fent treball de musculació.