Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Partido 730797833

Amistoso (Int., RC) 730797833 Información oficial sobre el partido 730797833 en Hattrick

27.03.2024 18:05:00

Prestiż Alineación oficial del equipo 'Prestiż' en el partido 3 - 0 Stormclaws Alineación oficial del equipo 'Stormclaws' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Divino (20))
Prestiż Alineación oficial del equipo 'Prestiż' en el partido 2 - 0 Stormclaws Alineación oficial del equipo 'Stormclaws' en el partido
Tiene un poco de suerte 1.50Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 0.00Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene un resultado normal
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
100,0 % 0,0 % 0,0 %
 
EJEÓMETRO:
El partido entra dentro de las probabilidades (1)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

Prestiż

Goles Goles

  • 108 Minuto 48 (Gol evento especial imprevisible (general)): Roman Jańczyk de Prestiż va estar a l'alçada de la seva reputació de trobar maneres inesperades d'introduir la pilota al fons de la xarxa, quan es va inventar una passada cap al seu company Zbyszek Młynarczuk que va completar la jugada que feia pujar el 1 - 0 al marcador.
  • 133 Minuto 49 (Gol por la derecha): Zbyszek Młynarczuk va incrementar l'avantatge de Prestiż amb el 2 - 0 aconseguit amb una bona rematada després d'una centrada des de la banda dreta.
  • 134 Minuto 71 (Gol de penalti): Un penal força dubtós va permetre marcar gol a Prestiż i així augmentar el marcador a 3 - 0 als 71 minuts de joc. Mentre en Roman Jańczyk el celebrava amb els seus companys, els rivals protestaven enèrgicament la decisió del col·legiat.

Tarjetas Tarjetas

  • 511 Minuto 54 (Tarjeta amarilla (Honestidad)): Gaweł Nowok de Prestiż va patir un "sobtat desmai" quan s'apropava a l'àrea rival. L'àrbitre, però, li mostrà la targeta groga interpretant que el jugador hi havia posat més pa que formatge.

Stormclaws

Ocasiones Ocasiones

  • 243 Minuto 36 (Ocasión de contra por la derecha): Els jugadors de Stormclaws van construir un bon contraatac, però el xut des de la dreta de l'atac d'en Goren Goiria va sortir desviat a la dreta de la porteria.