Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Partido 730507669

Amistoso (Int.) 730507669 Información oficial sobre el partido 730507669 en Hattrick

06.03.2024 08:30:00

Kentavres Alineación oficial del equipo 'Kentavres' en el partido 0 - 4 Ninjas en Pijamas Alineación oficial del equipo 'Ninjas en Pijamas' en el partido
0 / 0 Evento 1xxGoles / Evento 2xxOcasiones 4 / 5
0 / 0 Evento 1x0Goles de falta/Evento 2x0Ocasiones de falta 1 / 1
0 / 0 Evento 1x4Goles de penalti/Evento 2x4Ocasiones de penalti 1 / 1
0 Evento 51xTarjetas 0
0 Evento 09xLesiones 0
26 % Posesión 45' 74 %
24 % Posesión 90' 76 %
Normal Táctica Tiros lejanos Nivel de táctica: 12Nivel de táctica: 12
Kentavres Alineación oficial del equipo 'Kentavres' en el partido 0 - 4 Ninjas en Pijamas Alineación oficial del equipo 'Ninjas en Pijamas' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Divino (20))
Kentavres Alineación oficial del equipo 'Kentavres' en el partido 0 - 1 Ninjas en Pijamas Alineación oficial del equipo 'Ninjas en Pijamas' en el partido
Tiene un resultado normal 0.01Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 0.96Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene bastante suerte
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
0,0 % 0,0 % 100,0 %
 
EJEÓMETRO:
El partido tiene un marcador algo improbable (3)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

Kentavres

Ninjas en Pijamas

Goles Goles

  • 187 Minuto 13 (Gol tiro lejano): Després de 13 minuts el Ninjas, amb una sèrie de passades al primer toc, va deixar a en Nicholas Ferreira sense cap marcador a prop, perfecte per poder xutar des de lluny. No s'ho va pensar dos cops, i la pilota va entrar ajustada al pal dret de la porteria. El 0 - 1 va pujar al marcador.
  • 187 Minuto 20 (Gol tiro lejano): Era obvi que el Ninjas volia xutar de lluny quan tinguessin una bona posició, i el minut 20 van aconseguir marcar quan en Battista Tirico va trobar un forat a la defensa i va sorprendre el porter amb un xut des de 25 metres. 0 - 2.
  • 184 Minuto 23 (Gol de penalti): Un penal indiscutible va servir al Ninjas per augmentar la diferència al marcador a 0 - 3 al minut 23. L'encarregat de llençar la pena màxima va ser en Andrieu Pintó. Molts aficionats locals van pensar que aquell gol significava la sentència.
  • 185 Minuto 65 (Gol de tiro libre indirecto): L'entrenador va manar fer una jugada d'estratègia que havien preparat insistentment durant les sessions d'entrenament anteriors. Fins a 4 jugadors es van desmarcar dins de l'àrea per tal de deixar a en Joachim Dudziński, que aparentment no participava a la jugada, lliure de marca. Va fer pujar el 0 - 4 amb un control orientat dins de l'àrea i un xut col·locat arran del pal.

Ocasiones Ocasiones

  • 287 Minuto 62 (Ocasión tiro lejano): Una bona combinació del Ninjas va deixar en bona posició a en Jorge Albino per assajar un xut llunyà a porteria. Malauradament no va colpejar la pilota amb prou violència i aquesta va arribar botant suaument a les mans del porter.