Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Dandy de Tazmania 2 (1365742) - The W@rners (1372784) » 654441258: T62/J1/Primera

Liga 654441258 Información oficial sobre el partido 654441258 en Hattrick

15.02.2020 14:00:00
Liga: Temporada 62 / Jornada 1 / Primera (3403)

Dandy de Tazmania 2 Alineación oficial del equipo 'Dandy de Tazmania 2' en el partido 4 - 1 The W@rners Alineación oficial del equipo 'The W@rners' en el partido
Harry Espinoza (17') 1 - 0
Elano Cebericha (38') 2 - 0
Elano Cebericha (54') 3 - 0
José Montilla (60') 4 - 0
4 - 1 Koldo Iñigo (91')
Dandy de Tazmania 2 Alineación oficial del equipo 'Dandy de Tazmania 2' en el partido 4 - 1 The W@rners Alineación oficial del equipo 'The W@rners' en el partido
4 / 5 Evento 1xxGoles / Evento 2xxOcasiones 1 / 1
1 / 1 Evento 1x4Goles de penalti/Evento 2x4Ocasiones de penalti 0 / 0
0 / 0 Evento 142Goles de contra por la izquierda/Evento 242Ocasiones de contra por la izquierda 1 / 1
1 / 2 Evento 1x5Goles / Ocasiones evento especial 0 / 0
1 Evento 51xTarjetas 0
0 Evento 09xLesiones 0
62 % Posesión 45' 38 %
62 % Posesión 90' 38 %
Tiros lejanos Nivel de táctica: 23Nivel de táctica: 23 Táctica Contraataques Nivel de táctica: 16Nivel de táctica: 16
Dandy de Tazmania 2 Alineación oficial del equipo 'Dandy de Tazmania 2' en el partido 4 - 1 The W@rners Alineación oficial del equipo 'The W@rners' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Divino (20))
Dandy de Tazmania 2 Alineación oficial del equipo 'Dandy de Tazmania 2' en el partido 2 - 0 The W@rners Alineación oficial del equipo 'The W@rners' en el partido
Tiene suerte 1.63Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 0.10Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene un poco de suerte
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
99,6 % 0,1 % 0,4 %
 
EJEÓMETRO:
El partido entra dentro de las probabilidades (1)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

Dandy de Tazmania 2

Goles Goles

  • 115 Minuto 17 (Gol evento especial delantero/extremo rápido): Harry Espinoza de Tazmania va fer un bon esprint per escapar-se de Alberto Rivera i xutar amb comoditat superant al porter i aconseguint així el 1 - 0. Tot un espectacle!
  • 187 Minuto 38 (Gol tiro lejano): En José Ballestero conduïa pel cercle central i, veient a en Elano Cebericha desmarcat i en posició de tir li va cedir la pilota. Aquest va fer un control i va xutar en rosca a l'escaire del segon pal. La pilota, fent una trajectòria parabòlica va passar per sobre el porter que no va poder fer-hi res, tot i ser un xut de llarga distància. 2 - 0.
  • 134 Minuto 54 (Gol de penalti): Un penal força dubtós va permetre marcar gol a Tazmania i així augmentar el marcador a 3 - 0 als 54 minuts de joc. Mentre en Elano Cebericha el celebrava amb els seus companys, els rivals protestaven enèrgicament la decisió del col·legiat.
  • 187 Minuto 60 (Gol tiro lejano): Veient que la defensa rival es tancava a la frontal de l'àrea, l'entrenador del Tazmania va ordenar que xutessin de lluny així que trobessin un forat. En José Montilla en va prendre bona nota a la xerrada i així va aconseguir el 4 - 0.

Ocasiones Ocasiones

  • 216 Minuto 36 (Ocasión evento especial rápido + pase): Harry Espinoza va marxar per velocitat al minut 36 i va fer una passada de la mort a Anatoliy Polyukov, però aquest va fallar.

Tarjetas Tarjetas

  • 510 Minuto 37 (Tarjeta amarilla (Agresividad)): Les entrades per darrere són sancionades amb targeta groga, i és el que va fer l'àrbitre amb en José Montilla.

The W@rners

Goles Goles

  • 142 Minuto 91 (Gol de contra por la izquierda): En Koldo Iñigo va simular una falta a la banda esquerra del seu atac però l'àrbitre no va picar. Mentre es queixava del turmell el seus companys van recuperar la pilota i, per art de màgia, es va posar de peu per rebre la pilota i marcar a plaer el 4 - 1. Per dissimular, a la celebració es va doldre un altre cop del turmell...