Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Partido 626475477

Amistoso (Int.) 626475477 Información oficial sobre el partido 626475477 en Hattrick

23.05.2018 12:45:00

Zvezda 1989 Alineación oficial del equipo 'Zvezda 1989' en el partido 2 - 2 Patomania Alineación oficial del equipo 'Patomania' en el partido
2 / 5 Evento 1xxGoles / Evento 2xxOcasiones 2 / 5
1 / 2 Evento 1x1Goles por el centro/Evento 2x1Ocasiones por el centro 0 / 1
0 / 1 Evento 1x2Goles por la izquierda/Evento 2x2Ocasiones por la izquierda 0 / 1
1 / 1 Evento 1x3Goles por la derecha/Evento 2x3Ocasiones por la derecha 1 / 1
0 / 1 Evento 1x5Goles / Ocasiones evento especial 1 / 2
0 Evento 51xTarjetas 0
0 Evento 09xLesiones 0
45 % Posesión 45' 55 %
48 % Posesión 90' 52 %
Normal Táctica Normal
Zvezda 1989 Alineación oficial del equipo 'Zvezda 1989' en el partido 2 - 2 Patomania Alineación oficial del equipo 'Patomania' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Utópico (19))
Zvezda 1989 Alineación oficial del equipo 'Zvezda 1989' en el partido 2 - 2 Patomania Alineación oficial del equipo 'Patomania' en el partido
Tiene un resultado normal 1.91Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 1.56Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene un resultado normal
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
41,7 % 30,8 % 27,6 %
 
EJEÓMETRO:
El partido tiene un marcador normal (0)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

Zvezda 1989

Goles Goles

  • 103 Minuto 81 (Gol por la derecha): Els seguidors del Viola van tornar a saltar d'alegria al minut 81. La bona feina feta a la banda dreta va posar la pilota a disposició d'en Terry Butler que, sense cap defensa que l'aturés, acostava els locals a l'empat: 1 - 2.
  • 111 Minuto 83 (Gol por el centro): Al minut 83, Terry Butler va aconseguir l'empat després de rebre una passada pel centre de la defensa: 2 - 2.

Ocasiones Ocasiones

  • 216 Minuto 2 (Ocasión evento especial rápido + pase): Després del minut 2 en Terry Butler ja no es va atrevir a tornar a cridar perquè li passessin la pilota: una jugada individual molt ràpida d'en Taulant Hasa el va deixar sol, però la va espifiar d'una manera vergonyosa.
  • 211 Minuto 61 (Ocasión por el centro): Viola enviava constantment pilotes cap als seus davanters, però la defensa central visitant semblava una paret!
  • 222 Minuto 87 (Ocasión por la izquierda): Viola va tenir una magnífica oportunitat d'avançar-se al marcador quan Jovan Velimirović va rematar des de l'esquerra, però el seu xut el va poder aturar el porter Arild Habberstad.

Patomania

Goles Goles

  • 173 Minuto 6 (Gol por la derecha): Una pilotada llarga des de la defensa a la punta dreta de l'atac va significar l'inici del gol que posava per davant els visitants. En César Azevedo va controlar la pilota i va anar cara a barraca per marcar el 0 - 1.
  • 119 Minuto 74 (Gol evento especial córner rematado por cabeceador): Vittorio Boccia va saltar per damunt dels seus rivals a la sortida d'un córner per posar el 0 - 2 al minut 74.

Ocasiones Ocasiones

  • 271 Minuto 5 (Ocasión por el centro): Aurel Vlăduţ va estar a punt de posar els visitants per davant al minut 5, quan va quedar-se sol a 10 metres de la porteria, però Mihajlo Vladisavljević va aconseguir desviar el seu xut a córner.
  • 216 Minuto 24 (Ocasión evento especial rápido + pase): Rodolfo Barei va marxar per velocitat al minut 24 i va fer una passada de la mort a César Azevedo, però aquest va fallar.
  • 282 Minuto 26 (Ocasión por la izquierda): Rodolfo Barei, situat a la banda esquerra, va disposar d'una gran oportunitat als 26 minuts, però el mitja punta va fer la passada un segon tard, quan la defensa ja havia provocat el fora de joc. Patomania va quedar sense poder incrementar el seu marcador.