Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

ANTOMIG FC (777108) - boby c.f. (1366814) » 486804518: T44/J12/VI

Liga 486804518 Información oficial sobre el partido 486804518 en Hattrick

25.10.2014 14:00:00
Liga: Temporada 44 / Jornada 12 / VI.77 (14395)

ANTOMIG FC Alineación oficial del equipo 'ANTOMIG FC' en el partido 2 - 8 Nightmare C.F. Alineación oficial del equipo 'Nightmare C.F.' en el partido
Stefan Sommarholt (8') 1 - 0
1 - 1 Manuel Guilla (14')
Saeful Perangin-angin (18') 2 - 1
2 - 2 Gabriel Botella (30')
2 - 3 Gabriel Botella (41')
2 - 4 Adrian Rault (53')
2 - 5 Gabriel Botella (70')
2 - 6 Carlos Cea Bueno (79')
2 - 7 Ixaka Oiartzun (85')
2 - 8 Ixaka Oiartzun (86')
ANTOMIG FC Alineación oficial del equipo 'ANTOMIG FC' en el partido 2 - 8 Nightmare C.F. Alineación oficial del equipo 'Nightmare C.F.' en el partido
2 / 2 Evento 1xxGoles / Evento 2xxOcasiones 8 / 8
0 / 0 Evento 1x2Goles por la izquierda/Evento 2x2Ocasiones por la izquierda 2 / 2
2 / 2 Evento 1x3Goles por la derecha/Evento 2x3Ocasiones por la derecha 6 / 6
0 Evento 51xTarjetas 2
2 Evento 09xLesiones 0
42 % Posesión 45' 58 %
33 % Posesión 90' 67 %
Normal Táctica Atacar por bandas Nivel de táctica: 21Nivel de táctica: 21
ANTOMIG FC Alineación oficial del equipo 'ANTOMIG FC' en el partido 2 - 8 Nightmare C.F. Alineación oficial del equipo 'Nightmare C.F.' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Sobrenatural (14))
ANTOMIG FC Alineación oficial del equipo 'ANTOMIG FC' en el partido 2 - 5 Nightmare C.F. Alineación oficial del equipo 'Nightmare C.F.' en el partido
Tiene un resultado normal 1.68Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 5.27Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene bastante suerte
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
9,2 % 0,5 % 90,3 %
 
EJEÓMETRO:
El partido tiene un marcador algo improbable (3)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

ANTOMIG FC

Goles Goles

  • 123 Minuto 8 (Gol por la derecha): Corria el minut 8 quan els locals van prendre avantatge mitjançant un gol de Stefan Sommarholt, que va posar el 1 - 0 al marcador després d'una jugada d'equip per la banda dreta.
  • 123 Minuto 18 (Gol por la derecha): Passats 18 minuts, Saeful Perangin-angin, per la dreta, va fer una bona finta superant la defensa que havia quedat descompensada i va marcar el gol que suposava el 2 - 1. ANTOMIG es posava per davant!

Lesiones Lesiones

  • 091 Minuto 13 (Lesión leve): En Luis Romero Maura de ANTOMIG va acabar de veure el partit des de la banqueta ja que no es recuperava d'unes molèsties que notava al maluc. Raivis Zustenieks va prendre el seu rol al minut 13.
  • 091 Minuto 84 (Lesión leve): Després de 84 minuts jugats, Georgi Dikanski es va haver de retirar del terreny de joc a causa d'unes molèsties al genoll. Al seu lloc va sortir Stéphane Large.

Nightmare C.F.

Goles Goles

  • 163 Minuto 14 (Gol por la derecha): L'equip visitant va aconseguir l'empat a 1 al minut 14 amb una bonica jugada col·lectiva que va permetre a Manuel Guilla marcar un xut creuat des de la dreta.
  • 163 Minuto 30 (Gol por la derecha): Els jugadors visitants van aconseguir l'empat al minut 30 amb un xut des de la dreta que va tocar a un defensor i va descol·locar al porter. L'àrbitre va ignorar aquest fet i va apuntar a l'acta que l'autoria del gol era d'en Gabriel Botella.
  • 173 Minuto 41 (Gol por la derecha): Al minut 41 els visitants, aprofitant les facilitats defensives per la banda dreta, van aconseguir el 2 - 3, gràcies a una bona internada de Gabriel Botella que, encara que va relliscar dins l'àrea, va poder superar el porter amb un xut creuat.
  • 182 Minuto 53 (Gol por la izquierda): Al minut 53 un xut de difícil execució des de l'esquerra va significar que els visitants es distanciessin al marcador. En Adrian Rault va ser l'anotador del 2 - 4.
  • 182 Minuto 70 (Gol por la izquierda): Gabriel Botella va aprofitar un error defensiu al minut 70, i amb un xut creuat escorat a l'esquerra de l'atac va situar el 2 - 5 al marcador per a Nightmare.
  • 183 Minuto 79 (Gol por la derecha): Carlos Cea Bueno va augmentar l'avantatge visitant amb una volea meravellosa des de la dreta. El marcador va posar-se 2 - 6 per als visitants.
  • 183 Minuto 85 (Gol por la derecha): Al 85 del partit, un error a l'esquerra de la defensa va permetre a Nightmare augmentar el seu avantatge en el marcador, després que Ixaka Oiartzun es rifés el porter i marqués el 2 - 7.
  • 183 Minuto 86 (Gol por la derecha): Al minut 86, un xut de Ixaka Oiartzun des de la dreta va entrar com una exhalació a la porteria: 2 - 8 i el públic s'enfadava.

Tarjetas Tarjetas

  • 511 Minuto 21 (Tarjeta amarilla (Honestidad)): Sebastián Vidal de Nightmare va patir un "sobtat desmai" quan s'apropava a l'àrea rival. L'àrbitre, però, li mostrà la targeta groga interpretant que el jugador hi havia posat més pa que formatge.
  • 510 Minuto 40 (Tarjeta amarilla (Agresividad)): Antonio Sladić de Nightmare va rebre una targeta groga després d'una dura entrada.