Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Twilight Hall F.C. (797362) - Zystons (125021) » 257114583: T29/J10/VI

Liga 257114583 Información oficial sobre el partido 257114583 en Hattrick

06.03.2010 14:00:00
Liga: Temporada 29 / Jornada 10 / VI.271 (14589)

Twilight Hall F.C. Alineación oficial del equipo 'Twilight Hall F.C.' en el partido 4 - 5 Psylocibe Old School Alineación oficial del equipo 'Psylocibe Old School' en el partido
0 - 1 Levente Szieben (12')
Mikel Landaburu (32') 1 - 1
Odair Cruz Neto (36') 2 - 1
2 - 2 Johann Lacave (37')
2 - 3 Sándor Hanák (39')
2 - 4 Sándor Hanák (50')
Kent Wisten (56') 3 - 4
3 - 5 Sándor Hanák (79')
Odair Cruz Neto (82') 4 - 5
Twilight Hall F.C. Alineación oficial del equipo 'Twilight Hall F.C.' en el partido 4 - 5 Psylocibe Old School Alineación oficial del equipo 'Psylocibe Old School' en el partido
4 / 6 Evento 1xxGoles / Evento 2xxOcasiones 5 / 6
2 / 2 Evento 1x1Goles por el centro/Evento 2x1Ocasiones por el centro 2 / 3
1 / 3 Evento 1x3Goles por la derecha/Evento 2x3Ocasiones por la derecha 2 / 2
1 / 1 Evento 1x5Goles / Ocasiones evento especial 1 / 1
2 Evento 51xTarjetas 0
0 Evento 09xLesiones 0
57 % Posesión 45' 43 %
55 % Posesión 90' 45 %
Normal Táctica Normal
Twilight Hall F.C. Alineación oficial del equipo 'Twilight Hall F.C.' en el partido 4 - 5 Psylocibe Old School Alineación oficial del equipo 'Psylocibe Old School' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Mágico (18))
Twilight Hall F.C. Alineación oficial del equipo 'Twilight Hall F.C.' en el partido 4 - 1 Psylocibe Old School Alineación oficial del equipo 'Psylocibe Old School' en el partido
Tiene un resultado normal 3.86Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 0.73Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene mucha potra
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
96,5 % 0,1 % 3,4 %
 
EJEÓMETRO:
El partido tiene un resultado poco probable (4)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

Twilight Hall F.C.

Goles Goles

  • 111 Minuto 32 (Gol por el centro): Amb un xut des de la frontal de l'àrea al minut 32, Mikel Landaburu de Twilight empatava el partit: 1 - 1.
  • 121 Minuto 36 (Gol por el centro): Odair Cruz Neto va donar a Twilight un avantatge de 2 - 1, quan va rebre una passada des del mig camp, la va controlar dins l'àrea i va col·locar la pilota suaument al pal dret del porter.
  • 103 Minuto 56 (Gol por la derecha): Passava el minut 56 del matx, quan l'atent Kent Wisten va controlar una pilota llarga per la banda dreta i la va enfonsar a la xarxa sense contemplacions. 3 - 4, el marcador s'ajustava gràcies a aquesta acció.
  • 118 Minuto 82 (Gol evento especial córner peinado): Al minut 82, Mikel Landaburu va pentinar un córner cap al segon pal que Odair Cruz Neto va rematar a gol completament sol, marcant així el 4 - 5.

Ocasiones Ocasiones

  • 223 Minuto 33 (Ocasión por la derecha): Twilight per poc no aconsegueix avançar-se al marcador al minut 33, quan Mikel Landaburu va rematar horrorosament un centre molt precís des de la banda dreta.
  • 213 Minuto 40 (Ocasión por la derecha): Quan passaven 40 minuts, en Leif Stjernén no va arribar per centímetres a una centrada entre la defensa i el porter efectuada des de la dreta.

Tarjetas Tarjetas

  • 510 Minuto 30 (Tarjeta amarilla (Agresividad)): Roger Enrich de Twilight va rebre una targeta groga després d'una dura entrada.
  • 510 Minuto 77 (Tarjeta amarilla (Agresividad)): L'àrbitre va mostrar a Kent Wisten de Twilight la targeta groga després d'una entrada molt forta per darrere.

Psylocibe Old School

Goles Goles

  • 173 Minuto 12 (Gol por la derecha): Una pilotada llarga des de la defensa a la punta dreta de l'atac va significar l'inici del gol que posava per davant els visitants. En Levente Szieben va controlar la pilota i va anar cara a barraca per marcar el 0 - 1.
  • 161 Minuto 37 (Gol por el centro): Psylocibe van aconseguir igualar el partit a 2 - 2 al minut 37, quan Johann Lacave va anar-se'n del seu marcador després d'una passada llarga i va rematar amb una volea imparable.
  • 173 Minuto 39 (Gol por la derecha): Molts conceptes tàctics ofensius es van veure en el gol que posava per davant als visitants: Una creació d'espai lliure a la banda passiva de l'atac produït per un desmarcatge de ruptura i un canvi d'orientació. Gràcies a això, el desajust a l'esquerra de la defensa va ser monumental i en Sándor Hanák va poder marcar tot sol el 2 - 3.
  • 119 Minuto 50 (Gol evento especial córner rematado por cabeceador): Roberto Lucchi va treure un córner llarg cap al segon pal que en Sándor Hanák, un gran especialista del joc aeri, va rematar de cap per a aconseguir el 2 - 4.
  • 181 Minuto 79 (Gol por el centro): Sándor Hanák de Psylocibe va rebre una passada dins l'àrea local, i va rematar per sota les cames del porter rival, posant el marcador a 3 - 5 al minut 79. Tot seguit, va córrer cap a la banda i va propinar gestos amb els braços a la grada local, que va respondre amb una pluja d'objectes al camp. A l'estadi, la megafonia demanava educació i el públic xiulava, tot exaltat!

Ocasiones Ocasiones

  • 281 Minuto 63 (Ocasión por el centro): L'equip visitant va estar a punt d'incrementar el seu marcador per mitjà de Kaare Skovhus després de 63 minuts, amb un xut molt ben col·locat, però finalment el porter Santiago Medina Cantalejo va poder desviar-lo a córner.